Vinkkejä inbound-markkinoinnista
ThinkFastin blogi
Vitsien ykköseksi Googlessa: Nauruvirasto
Nauruvirasto on Suomen ykkönen Googlessa, ainakin kun hakukoneesta etsitään vitsejä, meemejä ja montaa muuta hupailuun...
Asiakascase: 5 verkkokauppaa ja 3,5 M€ kasvu
“Enemmänkin Tokmannia, kuin Stockmannia” Ja se toimi. Vain reilussa 4 vuodessa liikevaihto saatiin nostettua alle...
Oivalluksia taikinan ja liiketoiminnan maailmoista: mitä pizzan tekeminen opetti?
Vuosi 2020. Korona-aika sai monet meistä tutkimaan uusia intohimoja ja harrastuksia. Toiset kukoistivat sisustamalla,...
Mitä on inbound-markkinointi? Miksi se on niin suosittua?
Inbound-markkinointi on ollut 2010-luvun lopun jälkeen kuuma puheenaihe. Miten inbound-markkinointi eroaa ns....
Asiakkaan ostopolku ja vaiheet: ostoprosessin malli
Asiakkaan ostopolku on usein monivaiheinen. Asiakkaat tekevät itsenäistä tiedonhakua verkossa ennen kuin ottavat...
Hakukonemainonta Google Ads:ssa – tee tulosta kohdentamalla
Hakukonemainonta Google Ads palvelussa tarkoittaa mahdollisuutta saada oman yrityksen mainos maksuttomien eli...
Miten hakukoneoptimointi toimii? Paranna sivustosi sijoituksia
Moni luulee, että hakukoneoptimointi on vain avainsanojen sijoittamista pitkin verkkosivustoa. Todellisuus on hieman...
Inbound vs. outbound: mikä on tehokkain?
Inbound vs. outbound keskusteluissa usein törmätään ajattelumalliin, jossa inbound-markkinointia kehutaan...
Vlogi: vältä bullshit-bingoa verkkosivustolla
ThinkFastin videoblogi eli vlogi starttaa. Julkaisemme markkinoinnin pikavinkkejä videomuodossa sekä...
Nettisivujen suunnittelu: vältä virheet näiden 7 vinkin avulla
Nettisivujen suunnittelussa kannattaa asettaa tavoitteet, jotka ohjaavat työtä ja tekevät suunnittelusta myös...
Liidimagneetti: lisää asiakkaita helposti
Tiedäthän sen tunteen, kun ostoskeskuksessa sähkösopimusta/puhelinliittymää kaupitteleva (usein nuorehko) henkilö...
Yrityksen kasvustrategia epäonnistuu usein yhden syyn takia
Suomalaiset yritykset rakastavat strategioita. Suunnitteluun käytetään paljon aikaa ja hintalappu lystille paisuu...
Millainen on hyvä yrittäjä?
”Hmm, tämän asian voisi tehdä paljon paremmin” – havahdun usein tähän samaan ajatukseen. Etenkin, kun tutkailen eri...