Verkkosivut yrityksellesi?
Ensivaikutelman luoja, väsymätön myyjäsi. Verkkosivut ovat yrityksesi suosituin ja käytetyin markkinointimateriaali. Hinnastopyydä tarjous
Jätä hyvä ensivaikutelma
Verkkosivustosi on usein ensimmäinen kosketus asiakkaallesi yrityksestäsi. Asiakkaasi etsii tietoa, ratkaisua ongelmaansa, oppia ja inspiraatioita. Verkkosivustosi määrittelee, minkälaisen ensivaikutelman teet. Mikäli sivustosi ei ole huippuunsa viritetty myyntikoneisto, muut mainontaan ja markkinointiin käytetyt voimavarat eivät kotiuta kauppoja yhtä tehokkaasti.
Palveleeko nykyinen sivustosi asiakkaidesi tiedontarpeita? He ovat mm.:
- etsimässä ideoita, inspiraatioita, apua arkeen tai työhön
- tutkimassa ongelmalähtöisesti ratkaisua
- oppimassa lisää toiminnastasi ja osaamisestasi
- punnitsemassa yrityksesi kyvykkyyttä olla paras kumppani hänelle
Jos paras myyntimiehesi eli verkkosivustosi ei vastaa näihin tiedontarpeisiin, korjataan asia viipymättä.
Ensivaikutus
Verkkosivustosi antaa usein vaikutelman yrityksestäsi: jos sivustosi näyttää 1990-luvulla tehdyltä, jossa mainitaan mm. faksinumero etusivulla yhteydenottotapana, voit olla varma ettet anna modernia kuvaa toiminnastasi.
Käyttökokemus
Tietoja haetaan ja kulutetaan älypuhelimilla, tablet-laitteilla sekä pöytäkoneilla. Käyttökokemukseen vaikuttaa sisältöjen määrä per sivu: mikäli sivusi ovat liian lyhyitä ja odotat, että käyttäjä klikkaa toista vaihtoehtoa valikosta: olet vaarassa menettää potentiaalisen asiakkaan.
Sisällöt
Hyödynnä sisältöosaamistamme verkkosivua suunniteltaessa. Teemme sivustollesi sisällöt: tekstit, kuvitukset, valokuvat ja tarvittaessa myös videot. Sisällöt ovat verkkosivustosi suola: niitä etsitään hakukoneista, niitä kulutetaan ja ne vakuuttavat asiakkaasi.
Neljä seikkaa jotka määrittävät verkkosivuston suunnittelun
1. Asiakkaasi pitää löytää sinut. Teemme verkkosivustoasi suunnitellessa avainsanojen analyysin, joka paljastaa kuinka paljon tärkeitä avainsanoja haetaan hakukoneissa joka kuukausi. Tämän pohjalta valitsemme parhaat avainsanat sivustollesi, jolloin maksimoit orgaanisen eli maksuttoman näkyvyyden hakukoneissa.
2. Asiakkaasi pitää vakuuttaa. Verkkosivustojen käyttäjät etsivät tietoa, ratkaisua, tuotetta tai tekevät vertailua. Autamme sinua suunnittelemaan verkkosivustollesi asiakkaan ostopolut, joiden ansiosta käyttäjä ei eksy verkkosivustollasi vaan löytää juuri teemaan kuten tuoteperheeseen tai palveluun liittyvää informaatiota.
3. Asiakkaasi pitää sitouttaa. Olet saanut verkkosivustollesi kävijän esimerkiksi tapaamisen avulla, tai tuttavasi suosittelemana. Miten sitoutat kävijän yritykseesi? Toteutamme kanssasi verkkosivustolle tehokkaat keinot asiakkaan sitouttamiseen: aseta tavoitteeksi että asiakkaasi luovuttaa yhteystietonsa, tai jää seuraamaan sinua uutiskirjeen tai sosiaalisen median avulla. Apunasi voi olla asiakashankintaasi vauhdittava liigimagneetti.
4. Tiedä mitä asiakkaasi tekevät ja haluavat. Yhdistä verkkosivuston jatkokehittämiseen dataa keräävää analytiikkaa ja tiedät, mitkä asiat puhuttelevat asiakkaitasi tällä hetkellä eniten. Näin opit, mikä toimenpide kotiuttaa kaupan parhaiten, ja voit monistaa onnistumisia ja välttää epäonnistumisia analytiikan tarjoaman tiedon avulla.

WordPress
Maailman suosituin julkaisujärjestelmä WordPress mahdollistaa tuhansien lisäosien ja ominaisuuksien käyttämisen ilman kallista räätälöintiä ja kustomointia. Yli 60 milj. käyttäjää ja 27 % kaikista maailman verkkosivustoista on rakennettu WordPressillä.
Some- ja hakukoneoptimoitu
Tietoturvallinen
Hinnasto-esimerkit
2 497 €
yrityksen tarpeisiin
Suosittu käyntikortti-sivumalli
Asiakas toimittaa tekstit ja kuvat
Hakukoneoptimointi asiakkaiden käyttämien avainsanojen perusteella (avainsana-analyysi)
Responsiivinen: optimoitu
älypuhelin- ja tablet-käyttäjille
Yhteydenottokaavake
Google Maps -upotus
3 197 €
Sis. samat kuin ONE PAGE, minkä lisäksi:
Yhteydenottokaavake sähköpostimarkkinointi-integraation kera (esim. MailChimp.com)
Blogi-ympäristö WordPress-vakioasettelulla
Sosiaalisen median jakonapit blogiin, sekä sosiaalisen median upotukset sivustolle (mm. Instagram, Facebook, Twitter..)
6 797 €
Sis. samat kuin ”FRESHEN UP”, minkä lisäksi:
Sisällöntuotanto sisältäen tekstit sivuille (7 x 400-500 sanaa), valokuvaus 3h (max. 5 työntekijän profiilikuvat, tunnelmakuvat, yhteensä 20 kuvaa)
Blogi-ympäristö räätälöitynä (mm. kiinteät Call-to-Action elementit)
Laskeutumissivu yrityksen päätuotteen tai -palvelun (1 kpl) mainostamiseen ilman häiriötekijöitä.
Kysy meiltä myös tarjous nykyisen sivustosi päivityksestä uudeksi mobiiliystävälliseksi WordPress-sivustoksi.
Usein kysytyt kysymykset
MITÄ MINUN PITÄÄ TOIMITTAA?
Mitä enemmän sinulla on valmiina, sitä edullisempi projekti on. Tämä on hyvä nyrkkisääntö. Mikäli sinulla on logo ja graafinen ohjeistus, pääsemme näiden pohjalta luomaan sivustollesi visuaalisen ilmeen. Saat aloituspalaverissa kuitenkin valita erilaisia visuaalisen suunnittelun polkuja, jotka ohjaavat suunnittelijamme työtä.
Mikäli sisältöjä eli tekstiä ja kuvia ei ole vielä entuudestaan, autamme sinua kyllä. Sisällöntuotanto kuuluu erikoisosaamiseemme ja varmistat sen avulla, että sivustosi puhuttelee asiakkaitasi parhaalla mahdollisella tavalla. Halutessasi voit tehdä sisällöt kokonaan itse, käyttää vain osaksi apuamme niiden stilisoinnissa tai ulkoistaa kaiken sisällöntuotannon tiimillemme.
Uudet yrittäjät ja yritykset joilla ei ole vielä mitään markkinointimateriaalia entuudestaan ovat iloissaan aloituspaketistamme, mikä sisältää verkkosivuston lisäksi logon suunnittelun, käyntikortit sekä some-kanaviin edustavat valokuvat.
MIKÄ ON SIVUSTON TOIMITUSAIKA?
Aloituspalaverista sivuston julkaisuun päästään nopeimmillaan jopa 2 viikossa. Tämä aikataulu on realistinen erityisesti silloin, kun materiaalit ovat valmiina, eikä tekstintuotantoon, valokuvaukseen tai yrityksen logon tai graafisen ilmeen luomiseen mene aikaa. Monesti vedoskierroksien ja katselmointien kanssa projektiin kannattaa varata n. 6-8 viikkoa aikaa.
Express-toteutukset: olemme toteuttaneet 48h erikoistoimituksia erityisesti erilaisille kampanjasivustoille, jotka ovat olleet käytössä tapahtumissa, messuilla tai laajamittaisen kampanjan tukena.
ONKO PALVELULLA KUUKAUSIMAKSUA?
Verkkosivustosi tarvitsee kodin eli webhotellin, sekä domainin, eli verkko-osoitteen kuten yritys.fi -tyyppinen osoite. Kuukausi- tai vuosimaksuun vaikuttaa valitsemasi kokonaisuus, johon sisältyy mm. domain-osoitteen hinta (edullisimmat ovat .FI/.COM/.NET/.ORG -osoitteita) sekä sähköpostilaatikoiden määrä ja kapasiteetit. Webhotellien kustannukset ovat n. 79 – 189 €/vuosi, riippuen palveluntarjoajasta, valitusta paketista, levytilasta ja muista ominaisuuksista.
Mahdollisissa kuukausikustannuksissa on huomioitu palvelun kuukausittaiset päivitykset, testaukset, tietoturvan ylläpito ja varmuuskopiointi. WordPress-ympäristöstä et maksa mitään ja halutessasi saat palvelun ilman erillistä ylläpitoon liittyvää kuukausimaksua, mikäli hoidat itse päivitysten asennuksen, testauksen ja varmuuskopioinnin.
ONKO SIVUJA HELPPO PÄIVITTÄÄ?
Asiakkaamme ovat ihastuneet päivitystyökalun helppouteen, sillä sen käytön oppii tunnissa. Saat meiltä käyttöönottokoulutuksen sekä ohjeistuksen, jonka avulla voit muokata itse tekstejä, kuvia ja kuvagallerioita ym. sivustollasi. Pyydä meiltä työkalun ilmainen esittely!
MITÄ JOS TULEE ONGELMIA MYÖHEMMIN?
ThinkFastin alihankintaverkostoon kuuluu lisäksi eCommerce-asiantuntijoita, mikäli haluat sivustoosi verkkokauppaominaisuudet käyttöön.
MIKSI OSTAA SIVUT, KUN VOIN TEHDÄ ITSE?
Sama toimintamalli on mahdollista myös ThinkWeb-ympäristössä. Voimme asentaa sen käyttövalmiiksi ja voit jatkaa sivuston rakentamista itse. Sen sijaan että muilla valmisteemat voivat rajoittaa suunnittelua ja jatkokehitystä, ThinkWebin kanssa pääset räätälöimään helposti monia yksityiskohtia, etkä joudu tyytymään jonkun toisen suunnittelijan tekemään ratkaisuun. Lisäksi voit ostaa osaamistamme vain niihin vaikeisiin asioihin, joiden opiskeluun tai hienosäätämiseen menee liikaa aikaa sinulta.
Kannattaa huomioida sivustoa itse tehdessä mm.:
- kuvien resoluutio ja pakkaus, jotta sivut latautuvat nopeasti
- typografia eli tekstin luettavuus eri päätelaitteilla (älypuhelin vs. iso näyttö)
- responsiivisuus, eli sivuston toimivuus ja sisältöjen kuten kuvien luettavuus pienillä näytöillä
- sivuston testaus ennen julkaisua, linkkien tarkistus ja hakukoneoptimointi
- lisäosien kytkeminen sivustoon, kuten Google Search Console, Google Analytics, Facebook Ads jne.
Kysy lisää myynniltämme, mikäli olet ”tee-se-itse” -henkinen virtuoosi.