Tilaa ilmainen analyysi

Haluatko tietää, mikä on verkkosivustosi markkinointitehokkuus tällä hetkellä?

Saat vastauksia kysymyksiisi kuten:

Minkälainen on verkkosivustoni hakukonelöydettävyys? Löytävätkö asiakkaani minut tärkeimmillä avainsanoilla joita käytetään alalla?

Onko verkkosivustoni mobiiliystävällinen ja nopeasti latautuva? Nämä ovat seikkoja, jotka vaikuttavat hakukonenäkyvyyteen.

Tarjoaako verkkosivustoni oikeanlaisia sisältöjä mm. varhaisen vaiheen tiedonhakijoille tai ostoa harkitseville?

Miksei verkkosivustoni tuota yhteydenottoja tai kyselyitä myynnillemme? Mitkä ovat pahimmat kompastuskivet liidien hankinnassa?

7 + 13 =

Disclaimer: tilaamalla ilmaisen analyysin, annat luvan käydä analyysin tulokset puhelimitse tai etäneuvotteluna läpi kanssasi. Liityt samalla ThinkFastin uutiskirjetilaajaksi. Voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.

Saat siis läjäpäin ilmaisia vinkkejä. Mikä parasta: ei ostopakkoa! Toteuta toimenpiteet ehdotuksiimme itse tai valitsemasi markkinointitoimiston kanssa.

Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Sosiaalinen media on sijoittamista

Vieraskynässä kirjoittajana on turkulaisen Serein sisältömarkkinointitoimiston yrittäjä, kouluttaja ja konsultti Netta Arola. Kohteletko sosiaalista mediaa kuin sijoittamista? Tulisiko sinun? Lue koko bloggaus!

TAMPERE

PÄÄKALLOPAIKKA

PUHELIN

SÄHKÖPOSTI

Pin It on Pinterest